Not: Seni Seviyorum Türkçe Dublaj izle

Not: Seni Seviyorum Türkçe Dublaj izle filmi 05/01/2016 14:38'de yayınlanmıştır. 126 Dakikalık Romantik, Aşk ve Dram türündeki 2007 Amerika yapımı olan P.S. I Love You - Not: Seni Seviyorum Türkçe Dublaj izle meniz için sitemize eklenmiştir. Not: Seni Seviyorum filmini sitemizin bu kısmından 720p olarak izleyebilirsiniz. Holly, iş hayatında oldukça başarılı bir kadın olmasının yanı sıra kariyerinin zirvesinde olmanın mutluluğunu yaşamaktadır. Ve bir diğer konu uzak olduğu aşk konusunda tanışacağı yakışıklı bir İrlanda'lı olan Gerry, ile son noktayı koyacaktır. İkili tanışmalarının hemen sonrasında bir birlerine aşık olurlar ve evlenme kararı alırlar, Fakat çift evliliklerinin hemen başında Gerry'nin amansız bir hastalığa yakalanması sonucu yaşamları alt üst olurken Gerry, bir süre sonra hayata veda eder. Fakat çok sevdiği eşini yalnız bırakmamak için ona bir takım yapacakları konusunda bazı notlar bırakacaktır.Aşırı Duygusal yönü ile dikkatleri üzerine çeken filmi kesinlikle izle menizi... Not: Seni Seviyorum Türkçe Dublaj izle filmi hakkında detaylı bilgiye Not: Seni Seviyorum Türkçe Dublaj izle adresinden ulaşabilirsiniz.

Yorum Gönder